Cute Sliced Orange Turuncu Günlük: Günlükler #1

1 Aralık 2020 Salı

Günlükler #1


Bugün hava sisli, bu havalarda dışarıya çıkınca aklımda hep 
suspus çalıyor. Böyle dediğime bakmayın iki satırını biliyorum sadece:

Göz gözü görmüyor hep pus                                                                                                                          Takipteler ses etme sus...

Bugün  Aralık ayının ilk günü. Sınavım da gittikçe yaklaşıyor. Hiçbir şey yapmıyorum bu aralar. Saatlerce hiçbir şey yapmadan oturuyorum. Oysa çok güzel bir çalışma programı yaptım. Yaptım yapmasına da uygulamıyorum ki. 

Toparlamak lazım diyorum, bu halimi düzeltmek lazım. Bu böyle gitmez. İnsan hiçbir şey yapmadan yaşar mı? Hayatın başındayım ama sanki sonuna gelmiş gibi hissediyorum, içimde hiçbir şeye karşı heves yok. Bunlardan bahsetsem kimsenin hoşuna gitmez değil mi? İçiniz daralır. O yüzden boşverelim bu bunalımları yeniden başlamaya bakalım.  

Hayat bu yeniden başlayacağım, tekrar deneyeceğim.

Ben en iyisi bir çay koyayım ve işleri yoluna koymaya bakayım.









54 yorum:

  1. Üniversite sınavına hazırlanıyorum. Senin yazını da okuyunca yalnız değilmişim dedim. Haklısın önemli olan zamanında toparlamak. Çok teşekkürler hoşbuldum :))

    YanıtlaSil
  2. eveet başla bak kendine plan yap günlük, saatlik, her gün aynı saatta çalış, işte diyelim 10 12 1 3 gibi, kendine şart koş, günde altı saat gibi mesela, hep aynı saatlerde, odanda ders dışında bişi olmasın masada, kitap telefon filan olmasın, odanı havalandır hep ve güneş alsın. başarılar kolaylıklaar. aramıza hoşgeldiin :) suspus pekuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün de açıklama yapıldı tüm müfredattan sorumluymuşuz. Artık başlamak farz oldu galibaa. Çok teşekkür ederim önerilerin için :) Hoşbuldumm :)

      Sil
  3. https://ireminyasamindan.blogspot.com/search/label/s%C4%B1nav

    bak burda bir arkadaşımızın üni sınavı deneyimleri var, sınav başlığında, bikaç yıl öncesi, şimdi girdi üniye, başka arkadaşlarımız da var, onların deneyimlerini bulurum sanaaa karşıma çıktıkçaaa :)

    YanıtlaSil
  4. ağaç ev sohbetlerii, yukarda yorum yapan ilkay da yazıyo bazeeen, geçen sene iki arkadaşımız çıkardı bunu, her hafta herhangi bir konuda bir sohbet konusu oluyor, bir kişi yazıyor, biz de ondan görüp yazıyoruz. o iki arkadaş meşgul olunca ben devam ettirdim, şöyle bak, genelde herhangi bir arkadaşımız bu hafta ben yazcam diyor, ya da ben gidiyom herkese hadi sen yaz bu hafta diyom. yani sohbet konusu bul diyom yani. böle oluyor. sen de katıl tabii hatta konu bulsana, ne olursaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelmiş gerçekten ben de katılırım mutlaka. Bulabilirsem eğer konu da bulurum :) Peki kim yazdı nasıl göreceğim kim yazıyor ilk

      Sil
    2. her hafta yazmaya da katılabilirsin, konu da tamam bul tabii, okul olabilir sınav olabilir, sınava hazırlanma, lise üniversite de olabileer :) ilk kim yazdığını benden görersin, ilk yazanı görüp ben de yazıyom sohbeti, bak bu hafta makbule abalı ben yazayım dedi bana, yazdı, ben de ondan görüp sohbeti yazdım bloguma, şimdi bu haftanın diğer katılanlarını da bu ağaç ev yazımın yorumlarına koycam, diğer yazanları da ordan görüp okuyabilirsiin :) belli olmuyo bazen beş kişi bazen on kişi bazen daha fazla kişi katılıyor :)

      Sil
    3. tamam takipteyim :)

      Sil
  5. https://kaplandiary.blogspot.com/search/label/Sohbet

    bak burda var bütün sohbetler, tümü, geriye doğru gidersen :)

    YanıtlaSil
  6. sana arkadaş da getirceem, tanıtcam, ben bloglara üye olmadan okuyom ama iyi okuyom amaa, yarınki yazımda blogunu göstercem hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne kadar teşekkür etsem az. Çoook teşekkürler desteğin ve yardımların için ♥ :))

      Sil
  7. Bloğunuzun düzeni olsun, cümlelerinizin içtenliği ve duruluğuyla olsun sayfanız çok hoşuma gitti. Diğer yazılarınızı da okuyabilmek dileğiyle... :)♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok mutlu oldum :) ♥

      Sil
  8. Bloğuna ilk kez bakıyorum ve açar açmaz içim ısındı. Enerjisine bayıldım, sıcacık :)
    Böyle hissetmen normal. Hepimiz farklı şeylerle uğraşsak da benzer şeyleri hissediyoruz. Harekete geçmek için hevesin olmasını ya da canının istemesini bekleme, önce eylem sonra istek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ♡ Evet galiba artık canımım istemesini beklememeliyim :)

      Sil
  9. heeeey yaptın mı çalışma planı başladın mııııı çalışmaya heeeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım ama çok az. Bir program yaptım yarın başlıyorum:)

      Sil
    2. heyooooo heyooooo bıp tıs bıp tıs :)

      Sil
  10. blogunun saatini de değiştirsenee, saatler ayarlar istanbul gmt 2 gibi bişi olcaak :)

    YanıtlaSil
  11. Aramıza hoşgeldin :) sınav için şimdiden başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Başarılar dileriim :)) zor gerçekten dönemin koşulları ama inşallah atlatırız dünyaca :D kolaylıklar dilerim sana da :)

    YanıtlaSil
  13. baaak son yazımda varsıın, nasıl başladın mı çalışmayaaa :)

    YanıtlaSil
  14. Melabaaa:):)hakkaten çok tatlışmış burası..Benim kızımında sınav haftası bu hafta..Başarılar dileriiim:):)

    YanıtlaSil
  15. "Hayat bu yeniden başlayacağım, tekrar deneyeceğim." Yanına Kahvelerde Benden olsun
    o zaman yüzünüzde gülümseme eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sizin de yüzünüzde gülümseme eksik olmasın :)

      Sil
  16. Sizi çok ama çok iyi anlıyorum üniversite sınavı olmasa da bende yaklaşık bir yıl önce bir sınava girdim. Ben bir şeylere üzüldüğüm zaman gider ders çalışırım,çalıştığımı çok da iyi anlarım. Sizde mutlu anlarınızda gidin çalışın tabii her kişinin çalışması farklıdır ama bence bir deneyin :) Akşam yatarken "Yarına çok iyi başlayacağım." derseniz sabah kalktığınızda bir sıfır güne önde başlarsınız.Bazen bir şeyi çalışıp anlamadım sanırsınız ama en iyi o zaman anlarsınız belki yaşıyorsunuzdur bu durumu. İçinizi ferah tutun "Olacak." deyin,kalbinizden geçirin bir de bakmışsınız oluvermiş. Dilerim gönlünüzce olur. Yine geleceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim mutlaka deneyeceğim yine beklerim :))

      Sil
  17. Sınavında çok çok başarılar:)

    YanıtlaSil
  18. Selamlarr bloga hoşgeldiin🤗

    YanıtlaSil
  19. Merhaba!!! Sınavında başarılar dilerim. Ben de bir sonraki sene gireceğim. Asla pes etme, sen yaparsın! Sadece kendine inan... 😍🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sana başarılar diliyorum ♥♥

      Sil
  20. Selam, hoş geldin. Sınavında başarılar. :)

    YanıtlaSil
  21. iyi gidiyo mu çalışmalarııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek iyi gitmiyor sizin bu güzel yorumlarınız sayesinde toparlamaya çalıştım ama eskisi gibi çalışamıyorum hiç :(

      Sil
    2. nette ders çalışmak, ders plan programı yapmak ile ilgili bir dolu yazı, video var, onlara da bi bak istersen, motivasyon olmalı yanii çok istemelisin, ya hayalinde canlandır, kazandığınıı, istediğin bölümleri kazandığını gösteren belge elinde gibi hayal et, okulun kapısında gibii, hadiiii düşünme çalış :)

      Sil
    3. tamam bakarım ikinci bir yazı yazacağım ama herkese başladığımı söylemek istiyorum o yüzden başlayınca yazacağım ♥♥

      Sil
  22. Merhaba hocam. Bloğunuz çok güzel. Yayınlarınızı beğenerek okuyorum. Bende sizi bloğuma beklerim.

    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Hepimiz sona gelmiş gibiyiz ama o kadar çabuk gelmişiz ki tıkılıp kalmışız o zaman içerisinde sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sona gelmedik de böyle düşündükçe buna inanmaya başlıyoruz, kendimizi o zamana tıkıyoruz

      Sil