Cute Sliced Orange Turuncu Günlük: Günlükler #2 | Merhaba 18

10 Ocak 2021 Pazar

Günlükler #2 | Merhaba 18

Merhaba, uzun zaman oldu değil mi?


Biliyorsunuz ki geçen ay ilk yazımı yayımladım ve o kadar destek oldunuz ki bana ne kadar teşekkür etsem az özellikle sevgili deep.

Çok güzel yorumlar geldi sizlerden çalışma konusunda da hepinizin birbirinden güzel tavsiyeleri oldu. Başta toparlamaya çalıştım ve bir türlü başaramadım ama daha sonra bir arkadaşımın da desteğiyle yeniden başladım ve şuanda her şey yolunda.

Yazdıklarınızı yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum. Toparlamadan da geri gelmek istemedim ve işte şimdi buradayım.

Bu başlık da neyin nesi? Yarın doğum günüm dostlar, 18 oluyorum. Geçen sene sanki yok gibiydi nasıl geçtiğini anlayamadım, hepimiz için öyle oldu galiba. Neden bilmiyorum 2021'in ve 18. yaşımın güzellikler getireceğine kalpten inanıyorum. Umarım dünyada ve benim hayatımda her şey yoluna girer ve her gün yeni mucizelere uyanırız. 

Bu sene sınavım olduğu için kendime 36 kitap okuma hedefi koydum. Kitap demişken ablama doğum günü hediyesi olarak kitap aldırdım 😁 daha güzel bir hediye olabilir mi dostlar?

İşte bunlar aldıklarım


Siz neler yapıyorsunuz, her şey yolunda mı ve 2021'den neler bekliyorsunuz?



18 yorum:

  1. hoşgeldiiiin gelcam yineeee :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar:):)çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler benden de çook sevgiler ♥

      Sil
  3. oleeey çok sevindim, bir çalışma düzeni oturttuğunaaa, çok çok başarılar, kolaylıklar sanaaaaa, dua edicim senin için. yeni yaşın da kutlu olsuuun, hem yeni yıl hem yeni yaş, evet evet güzel şeyler getircek tabiiiiii heyooooo :) bu yıldan beklediğim bitsin gitsin şu virüs de sokaklarda vurdumduymaz bir şekilde gezeliim, bu yıl evde dizi kitap film yemek ile filan geçtiiii :) böyle arada yaz amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet şu virüsten kurtulalım ve bol bol gezelimm!!

      Sil
  4. Mutlu yıllar, herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  5. son yazımdasın şirinişkoooo :)

    YanıtlaSil
  6. Deep sayesinde tanıdım ve takibe aldım. Bu da tam sizin buralara geri dönüşünüze denk gelmiş. Ne hoş olmuş... Hoşgeldiniz. Nice güzel yazılarla okumalara diyelim o halde :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler size ve sevgili deepe :) ♥

      Sil
  7. Çook teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  8. Sizinle iki kelam etmem mümkün müdür?

    https://mustafauzbek.blogspot.com/

    Rica ederim, bu adrese uğrayınız.

    YanıtlaSil
  9. Her şeyin yolunda olmasına sevindim :) Nice mutlu yıllara dilerim her şey istediğiniz gibi olur.

    YanıtlaSil
  10. Thanks you! Released post very spectacular!
    Teşekkürler! Oldukça harika görünüyor. Çok güzel yazı olmuş. Tek kelimeyle harika! Ne desem bilemedim. Yapay Zeka Mühendisliği adı altında ilk ve tek yapay zeka platformuyuz. Vay canına. Oldukça iyi.
    Türkiye Yapay Zeka
    Best Regards!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba deep sayesinde keşfetmiştim ben de seni ama yoruma gelmem uzun sürdü yoğunluktan :) sınav yılınmış çok çook başarılar dilerim istediğin bölümü kazanırsın insallah düzenli ve azimli çalışmaya devam et :) buralara da uğra arada bir kaybolmaa :) bu arada doğum günün de kutlu olsuun biraz geç kutladım amaa :)

    YanıtlaSil
  12. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla tekrar döndüm sizide takipteyim. Rica etsem bloguma göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil